قیمت پالاز موکت در سال 1402 + بهترین طرح ها

قیمت هر متر پالاز موکت در حال حاصز از رقم 261 هزار تومان برای طرح زیبا شروع می شود و تا رقم 1 میلیون تومان برای طرح الماس موجود است. لازم به ذکر است که قیمت موکت پالاز با توجه به طرح و نقش موکت و همچنین کیفیت الیاف آن مشخص می شود. جهت دریافت لیست قیمت این محصول در هنگام خرید بهتر است با کارشناسان فروش موکت لند در ارتباط باشید.

قیمت پالاز موکت

لیست قیمت روز تمام مدل های پالاز موکت

لیست قیمت جدید ترین محصولات شرکت پالاز موکت را می توانید به صورت دقیق و لحظه ای در فروشگاه موکت لند مشاهده کنید. پالاز موکت یکی از محصولات با کیفیت موجود در بازار است که در حال حاضر در تنوع بالایی از طرح ها و رنگ تولید می شود. فروش عمده و خرده پالاز موکت طرح دار در این مجموعه با کیفیت خوب و قیمت مناسب انجام می شود.

قیمت پالاز موکت جزء عوامل بسیار مهم در هنگام انتخاب طرح ها و مدل های گوناگون این برند است؛ زیرا در حجم خرید عمده خریداران تأثیر می گذارد. برای دسترسی به بهترین قیمت پالاز طرح شبنم و طرح پامچال و مدل های دیگر با بخش فروش مجموعه موکت لند تماس بگیرید.

قیمت موکت پالاز

قیمت پالاز موکت طرح شبنم

پالاز موکت با ارائه طرح های مختلف و با کیفیت بالا امروز جزء معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید موکت محسوب می ‌شود که با ارائه محصولاتی مانند موکت های با رنگ کاملاً ثابت و شفاف و مقاومت در برابر شستشو و سایش توانسته است در بازارهای بین‌المللی نیز جایگاه مناسبی به دست آورد.

طرح های مختلف پالاز مورد توجه خریداران قرار دارند و هرکدام از این طرح های زیبا برای یک فضای خاص مناسب تر است. موکت طرح شبنم پالاز جزء طرح های بسیار خاص و پرطرفدار است که بیشتر برای اتاق کودک مناسب است. زیرا رنگ بندی های شاد داشته و به دلیل استفاده از چند رنگ مناسب در بافت موکت می توان به صورت هماهنگ با لوازم مختلف دیگر تهیه نمود.

قیمت پالاز موکت طرح شبنم با توجه به جنس نخ پلی پروپیلنی که در آن به کار رفته شده و نوع بافت موکت مناسب بوده، زیرا این نوع نخ و بافت مقاومت زیادی داشته و تا سال ‌های طولانی می توانید از موکت با خیال راحت استفاده کنید.

از آنجایی که الیاف پلی پروپیلن جاذب رطوبت و مواد خارجی نیست، این موکت ها را می ‌توانید بدون نگرانی از کثیف شدن با سرعت بالا با قیمت مناسب استفاده نمایید و به همین دلیل جزء محصولات پرطرفدار حال حاضر این کمپانی است.

قیمت موکت پالاز

قیمت موکت پالاز طرح پامچال

پالاز از برندهای معتبری است که همه افراد با شنیدن نام آن اسم موکت در ذهن‌ شان تداعی می شود. برای برخی از افراد به عنوان اصلی ترین گزینه به جهت کفپوش خانه و محل کار است.

موکت پالاز طرح پامچال جزء موکت های نرم و لطیف است که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار می باشد. در واقع این موکت از الیاف بادوام پلی پروپیلن و به صورت بافت گره ای درشت تولید شده که گره ها در این بافت برش نمی خورد.

خوب است بدانید که قیمت موکت طرح پامچال با توجه به چند عامل مهم مشخص می شود تا همه مصرف کنندگان و علاقه ‌مندان به این طرح از موکت بتوانند آن را با خیال راحت تهیه نمایند:

عرض موکت

موکت پالاز طرح پامچال در چند عرض مختلف تولید شده که هر چه عرض موکت بیشتر باشد، در نتیجه قیمت آن نیز افزایش پیدا می ‌کند.

رنگ بندی موکت

موکت پالاز در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می ‌شود که برخی از رنگ های آن ممکن است با افزایش قیمت هم روبه ‌رو گردد.

ابعاد مورد نیاز

هر چقدر که متراژ موکت مورد نیاز بیشتر بوده، امکان خرید این محصول با قیمت ارزان تر فراهم می آید.

مراکز عرضه و فروش

در صورتی که نمایندگی های معتبر عرضه و فروش موکت را برای خرید انتخاب کنید به طور حتم با قیمت ‌های درب کارخانه روبرو می گردید.

قیمت پالاز موکت

بررسی قیمت مدل های پالاز موکت

پالاز موکت که جزء برندهای پیشگام در داخل کشور و حتی کشورهای آسیایی و اروپایی است، توانسته محصولات مرغوب را با قیمت های مناسب تر و تنوع طرح و رنگ به بازار ارائه دهد. برای به دست آوردن لیست قیمت تمام مدل های پالاز موکت بهترین راه حل مراجعه به نمایندگی های معتبر عرضه و پخش این محصول است.

کارخانه پالاز بر اساس نوع الیاف پلی پروپیلن، پلی استر و الیاف پشم که در روند تولید موکت ها استفاده شده و همچنین نوع رنگ به کار رفته و نوع بافت موکت هزینه آنها را مشخص می کند. قیمت موکت در این نمایندگی معتبر متناسب با قیمت درب کارخانه تولیدی ارائه می گردد. پس به جهت دریافت بهترین نرخ موکت می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط بگیرید.

قیمت موکت پرز بلند با توجه به طرح و مدل موکت ها مشخص می گردد، برای دسترسی به بهترین لیست قیمت تمام مدل های پالاز با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

قیمت پالاز موکت

عوامل موثر بر قیمت هر متر پالاز موکت پرز بلند

پالاز موکت یکی از برندهای مطرح در حوزه تولید موکت است که در بین فروشندگان و مصرف کنندگان شناخته شده است. زیرا تمامی موکت های تولید شده در این شرکت از بهترین کیفیت برخوردار می باشند.

موکت پرز بلند پالاز یکی از تولیدات خاص این کمپانی بوده که به دلیل داشتن تنوع بالا قابلیت استفاده در محیط های مختلف را دارد. تقریباً به عنوان یکی از محصولات درجه یک این کمپانی شناخته می شود.

عوامل مختلفی وجود دارد که بر قیمت هر متر پالاز موکت پرز بلند تأثیر می گذارند که شناخت این عوامل کمک می‌ کند تا خریداران عمده در هنگام تهیه این محصولات تصمیمات بهتری اتخاذ کنند. در این بخش به بررسی برخی از آنها به طور کلی می پردازیم:

  • تراکم بافت موکت پرز بلند پالاز
  • نوع الیاف به کار برده شده در روند تولید موکت
  • تنوع در رنگ بندی موکت
  • نوع طراحی موکت
  • نوع کاربری موکت به صورت اداری یا خانگی

بازار فروش موکت پالاز

فروش موکت پالاز

موکت پالاز جزء برند های مطرح است که مشتریان زیادی دارند و افراد با اطمینان خاطر از کیفیت مرغوب آن این محصول را برای استفاده در فضاهای اداری، تجاری و خانگی تهیه می کنند.

فروش پالاز موکت پرز بلند در این مجموعه در تنوع بسیار بالا صورت می ‌گیرد و از ویژگی‌ های خاص این مرکز می ‌توان به ارائه قیمت درب کارخانه اشاره کرد. چرا که در خریدهای عمده موکت ها را از درب کارخانه تولیدی به آدرس خریداران ارسال می کند، تا هزینه های مربوط به انبارداری و جابجایی کاهش یابد.

برای دریافت قیمت هر متر پالاز موکت پرز بلند کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا پس از دریافت بهترین پیشنهادات و تنوع رنگبندی و طرح محصول مد نظر خود را با آگاهی کامل تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما