قیمت موکت پرز بلند متری چند است؟

قیمت موکت پرز بلند طرح دار ارزان از متری 237 هزار تومان شروع می شود و طبق مدل و برند در قیمت های متفاوتی موجود می باشد. انواع موکت پرز بلند در سایت های دیجی کالا، موکت لند به صورت اینترنتی به فروش می رسد. لیست قیمت موکت پرز بلند بسته به نوع مراکز عرضه و فروش مشخص می گردد، در صورتی که به دنبال یافتن کیفیت بالا و قیمت ارزان هستید به سراغ مراکز عرضه و پخش مستقیم و بدون واسطه رفته و پس از دریافت مشاوره اقدام به ثبت سفارش و خرید این محصول به صورت عمده نمایید.

موکت پرز بلند چیست؟

موکت پرز بلند چیست؟

موکت‌ ها تحول عظیمی در دکوراسیون داخلی بوده و فضای خاص و رویایی ایجاد می کنند. به همین جهت کارخانجات تولید کننده برای جذب بهتر بازار سعی کرده اند محصولاتی خاص و با ظاهری شکیل تر تولید نمایند.

موکت پرز بلند یکی از این کفپوش های نسل جدید است که با موکت های قدیمی نمدی ظاهری کاملا متفاوت دارد. به دلیل وجود پرزهای بلند در سطح آن بسیار نرم و لطیف است.

برای بافت این موکت ها از ماشین آلات و ابزارهای خاص استفاده می‌ شود و همچنین از الیاف مرغوب و باکیفیت پلی پروپیلن به کار می برند تا میزان لطافت و استحکام آن افزایش پیدا کند.

موکت های پرز بلند را با توجه به شیوه بافت در بازار به شکل موکت کات پایل و موکت لوپ پایل مشاهده می کنید که متناسب با محیط و فضای خود می توانید از موکت با پرزهای برش داده شده یا موکت با پرزهای حلقه ای گرد تهیه نمایید.

خرید مستقیم موکت پرز بلند

خرید موکت پرز بلند

این روزها خرید موکت پرزبلند بسیار رواج یافته است چرا که این موکت ها با نرمی و کیفیت بسیار بالای خود راحتی و آسایش قابل توجه ای را برای انسان ها به همراه دارند. همان گونه که می دانید از زمان های خیلی دور موکت ها مهمان خانه ها بوده اند و هم اکنون نیز می توان استفاده گسترده از این کفپوش ها را شاهد بود.

این روزها با وجود طراحی های بی نظیری که برای کفپوش های مدرن صورت می پذیرند این موکت ها هستند که قادرند تا نیازمندی های شما برآورده سازند زیرا مزیت های قابل توجه ای داشته و می توان درفضاهای مختلفی آن ها را مورد استفاده قرار داد. شما با خرید موکت پرزبلند می توانید علاوه بر زیبایی ، آرامشی وصف نشدنی را به خود هدیه دهید چرا که این موکت ها بهترین گزینه برای مناطق سردسیر شناخته می شوند.

همان گونه که بیان نمودیم موکت های پرزبلند مناسب ترین موکت برای مناطقی هستند که آب و هوای سردی دارند بنابراین اگر شما نیز در چنین مناطقی زندگی می کنید ما به شما این موکت ها را پیشنهاد می کنیم. میزان ضخامت بالای موکت های پرزبلند موجب شده است تا شباهت بسیاری به فرش ها داشته باشند و افراد زیادی نیز در سراسر دنیا این نوع موکت ها را جایگزین فرش کنند.

با توجه به استقبال گسترده ای که تاکنون از موکت های پرزبلند شده است هم اکنون برندهای بسیاری تولید و عرضه این موکت ها را در برنامه خود قرار داده اند و شما می توانید به طور مستقیم از آن ها خرید کنید. ممکن است بپرسید چگونه می توان خرید موکت پرزبلند را به صورت مستقیم انجام داد؟ برندهای مطرح تولید کننده موکت های پرزبلند بسترهایی را با نام فروشگاه های اینترنتی برای شما فراهم ساخته اند که به واسطه این فروشگاه ها می توانید به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید.

قیمت موکت پرز بلند طرح دار ارزان

موکت پرز بلند طرح دار

قیمت موکت های تافتینگ با توجه به ویژگی‌ های این موکت و نوع فیبر مورد استفاده در آن مشخص می گردد. بهتر است قبل از خرید موکت از عرضه کننده‌ های مستقیم و بدون واسطه مشاوره گرفته تا بهترین محصول را تهیه کنید.

موکت جزء مهم ترین کفپوش هایی است که می توان از آن به عنوان جایگزین روش های سنتی مانند نمد استفاده کرد. توجه به ساختار و کیفیتی که موکت دارد، از قیمت خوبی برخوردار بوده و برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

در حال حاضر موکت را در کارخانه‌ هایی تولید می ‌کنند که از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه برای تولیدات خود استفاده می نمایند. به همین جهت امکان تولید انواع موکت پرز بلند متناسب با نیاز بازار و تقاضای مشتریان وجود دارد.

قیمت موکت پرز بلند خارجی به عوامل مختلفی ارتباط پیدا می ‌کند که برخی از آنها عبارتند از:

برند تولید کننده: برخی از برندهای تولیدکننده در داخل کشور از محبوبیت بیشتری برخوردار بوده به همین جهت محصولات آنها قیمت بالاتری دارند.

اندازه پرزها: اندازه پرزها در موکت ها نیز متفاوت است، هر چقدر که اندازه پرزها بلندتر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌ کند.

نوع نخ: نوع نخی که در روند تولید موکت مورد استفاده قرار می گیرد، عموماً از نخ های پلی پروپیلن، پلی آمید و همچنین پلی استر است که به میزان ترکیب هر کدام از این نخ ها قیمت موکت ها تفاوت دارد.

ضخامت موکت: هر چه قدر که ضخامت موکت بیشتر بوده، در نتیجه قیمت آن هم افزایش پیدا می‌ کند. بهترین راه حل برای تهیه موکت پرز بلند ارزان مراجعه به مراکز عرضه و فروش بدون واسطه است تا بتوان این محصول را با قیمت مناسب تر تهیه نمود.

قیمت موکت پرز بلند ارزان

فروش اینترنتی موکت پرز بلند با کیفیت بالا

این مجموعه فروش با راه اندازی سایت آنلاین امکان خرید اینترنتی را برای محصولات مختلف در نظر گرفته است که یکی از پرطرفدارترین کفپوش ‌ها موکت پرز بلند می باشد.

مهمترین ویژگی که در فروش اینترنتی وجود دارد، کاهش هزینه های مربوط به موکت ها به نسبت بازارهای حضوری است. چرا که در این روش به دلیل حذف واسطه ها و بسیاری از هزینه های جانبی قیمت نهایی موکت هم کاهش می یابد.

در واقع فروش اینترنتی موکت پرز بلند در این مجموعه به گونه ای صورت می ‌گیرد که پس از ثبت سفارش و خرید نهایی محصولات از درب کارخانه برای خریدار ارسال می شود. به همین سبب در کوتاه ترین زمان ممکن امکان ارسال محصول خریداری شده به وجود می آید.

قیمت موکت پرز بلند طوسی

موکت پرز بلند طوسی

موکت پرز بلند طوسی جزء موکت های زیبایی است که در اغلب برندهای مطرح تولید می شود و این موکت خریداران متفاوتی دارد. در هنگام خرید، قیمت موکت اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ چرا که این موکت در استانداردهای اغلب مراکز اداری و تجاری قرار گرفته و برای مراکز عمومی بیشتر استفاده می شود.

در این مجموعه انواع مختلف موکت و به خصوص موکت پرز بلند طوسی با کیفیت خوب ارائه می گردد و به دلیل حذف کامل واسطه ها از روند معاملات امکان دسترسی به کیفیت خوب و قیمت مناسب در کنار یکدیگر فراهم آمده است.

دلایل استفاده از موکت های پرز بلند در دکوراسیون داخلی

موکت پرز بلند با داشتن ظاهری زیبا و طرح های متنوع یکی از بهترین محصولات برای پوشش کف منازل و فضاهای دیگر است. به همین جهت کارخانجات تولید کننده تمرکز ویژه ‌تری بر روی تولید این محصولات گذاشته اند.

موکت های پرز بلند توسط دستگاه ها و ماشین آلات خاصی تولید می ‌شوند و امکان تنظیم این دستگاه ها برای تعیین ارتفاع پرزهای موکت وجود دارد. متناسب با استقبال بازار این موکت ها در ضخامت های مختلف تولید می گردد.

دلایل زیادی وجود دارد که از موکت‌ های پرز بلند در دکوراسیون داخلی استفاده می شود؛ اما برخی از مهمترین دلایل شامل موارد ذیل می گردد:

  • به دلیل زیبایی قابلیت جایگزین با قالی های ماشینی را دارند.
  • برای فضاهایی که امکان هزینه زیاد وجود ندارد، کاربردی است.
  • با داشتن طرح های متنوع برای هر محیط می توان از طرح و رنگ مناسب استفاده کرد.
  • طول عمر و ماندگاری بالای این موکت ها موجب استفاده در فضاهای مختلف شده است.
  • این موکت ها در چندین عرض مختلف تولید می شود و برای هر فضا می توان از ابعاد مناسب استفاده کرد.

بررسی مزایا و معایب موکت پرز بلند

موکت پرز بلند

مزایا و معایب موکت پرز بلند بسیار زیاد بوده و شناخت آنها کمک می ‌کند، تا برای هر فضا از نوع مناسب و کاربردی موکت استفاده شود. بهتر است از کارشناسان فروش این مجموعه در این راستا کمک بگیرید.

موکت های پرز بلند که در سال های اخیر به بازار معرفی شده اند، مورد توجه زیادی قرار گرفته و برای فضاهای مختلف کاربرد دارند.

هر محصول که به بازار معرفی می گردد دارای مزایا و معایب خاصی است که با بررسی دقیق محصولات می توان متناسب با نوع نیاز مزایا و معایب آن را مد نظر قرار داد.

در این مقاله به بررسی مزایای موکت پرز بلند می ‌پردازیم:

  • داشتن پرزهای بلند سبب نرمی و لطیف بودن و ایجاد حس آرامش بیشتر در هنگام راه رفتن می شود
  • به عنوان عایق حرارتی در فضاهای سردسیر کاربرد دارد.
  • به عنوان عایق صوتی مناسب برای محیط های پر سر و صدا به کار می رود.

بررسی معایب موکت پرز بلند:

  1. برای محیط های پر رفت و آمد مناسب نبوده چرا که پرزها حالت اولیه خود را سریع از دست می دهد.
  2. شستشو و تمیز کاری موکت های پرز بلند سخت است؛ چرا که آلودگی ها از لابلای پرزها به سختی جدا می شود.

خرید موکت پرز بلند

ویژگی طرح های جدید موکت پرز بلند

موکت ها جزء بهترین کفپوش ها به شمار می آیند که در حال حاضر نقش تأثیرگذاری در تزیین دکوراسیون داخلی ایفا می کند. این کفپوش ها به گونه ای تولید می شوند که قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را دارند.

استقبال بالا از موکت های پرز بلند موجب شده تا هر روزه طرح ها و نقش های جدیدی از این محصول به بازار ارائه گردد، تا برای هر فضایی بتوان نوع مناسب و کاربردی آن را تهیه کرد.

طرح های جدید موکت پرز بلند به گونه ای ارائه می گردد که با بررسی این محصولات به شکل بهتری می توان موکت ها را تهیه کرد و در واقع از برخی ویژگی ها برخوردار می باشند، مانند:

  • امکان انتخاب رنگ های جذاب هماهنگ با محیط
  • ارائه جنس های با کیفیت بالا و الیاف مرغوب و ضد حساسیت
  • تنوع در طول پرزها و ضخامت آنها
  • نرم بودن سطح موکت در هنگام قدم برداشتن
  • امکان استفاده از این موکت ها به آسانی

قیمت موکت پرز بلند

رنگ بندی موکت پرز بلند در دکوراسیون داخلی منازل

موکت پرز بلند جزء جدیدترین مدل های موکت است که در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. تقریباً از این موکت ها به عنوان کفپوش های لوکس و شیک در بخش ‌های مختلف منزل استفاده می کنند.

رنگ بندی موکت پرز بلند در تنوع بسیار بالایی بوده و انتخاب های بیشتری را به خریداران می دهد. چرا که افراد می توانند متناسب با تم رنگی سایر بخش ‌های دکوراسیون خود بهترین محصول را تهیه کنند.

موکت های پرز بلند از لحاظ شکل ظاهری جذابیت‌ های زیادی دارند که به آسانی می ‌توان از آنها به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد دیگر در سالن های پذیرایی، اتاق خواب و اتاق کودکان استفاده نمود. وجود ترکیب رنگی زیبا در این موکت ها نیز تأثیر بیشتری در انتخاب به جا و اصولی آنها دارد.

در واقع استفاده کردن از رنگ بندی های مناسب موجب می ‌شود تا حس فضا تغییر کرده و یک محیط سرد را به یک محیط گرم و شاد تبدیل می‌ کند. بدین جهت کارخانجات نیز بر روی رنگ بندی این موکت ‌ها تمرکز بیشتری کرده اند.

قیمت موکت پرز بلند

عرضه انواع رنگ بندی موکت پرز بلند

دسترسی به تنوع بالای رنگبندی های موکت موجب می شود تا خریداران با وسواس بیشتر در بین این تنوع، متناسب با محیط و فضای خود یک کفپوش کاربردی انتخاب کنند.

این مجموعه فروش توانسته است با ارائه انواع رنگ بندی موکت پرز بلند بهترین شرایط را برای خریداران به وجود بیاورد. چرا که با امکان بررسی کامل و دقیق محصولات موجود در بازار به شکل آسان تر می توان موکت مناسب را خریداری نمود.

برای خرید رنگ بندی موکت پرز بلند بدون دغدغه و نگرانی، متناسب با محیط و فضا بهتر است با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا پس از دریافت مشاوره به صورت رایگان سفارشات خود را ثبت نمایید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

تماس با ما